Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Κόκκινη καρδιά δεμένη...

Καλό Φθινόπωρο κι από εμένα! Λίγο αργοπορημένα είναι η αλήθεια αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Σήμερα θέλω να σας δείξω ένα πίνακα που έκανα λίγες μέρες πριν με την τεχνική του αλουμινόχαρτου που για πρώτη φορά είχα δει στο blog των αγαπημένων κοριτσιών 2handmadeart. Χρησιμοποίησα λοιπόν μπόλικο αλουμινόχαρτο, ατλακόλ, ένα παλιό κλειδί, σχοινάκι, λίγη άμμο και ακριλικά χρώματα. Περιμένω γνώμες αλλά και συμβουλές για το επόμενο.   


Σας αφήνω πάλι με ένα αγαπημένο τραγούδι...κι όποια κακιά συνήθεια έχετε απλά απολαύστε την. Σας φιλώ γλυκά.
Μιλτιάδης Πασχαλίδης, Κακές Συνήθειες



28 σχόλια:

  1. είναι υπέροχη!!!!πολύ καλλιτεχνική!!!!!!!!!!μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο, μου αρέσει πολύ!Σπεύδω να ενημερωθώ για αυτή την τεχνική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφο και σου αλλάζω τίτλο "το κλειδί της καρδιάς μου" χιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eυτυχία,η τεχνική,που μας γνώρισαν τα κορίτσια είναι φανταστική!
    Η τεχνική αυτή-mixed media-είναι αγαπημένη μου και ο πίνακάς σου μου αρέσει πολύ!
    Από κακιές συνήθειες πολλές....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο εκπληκτική και η τεχνική μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν είναι το κλειδί της καρδιάς του φύλαξε το για όσους το αξίζουν!Είναι πολύ όμορφο το πινακάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒLOG ΜΑΣ !Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ..Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ Η ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ''ΚΟΥΜΠΙΑ'' ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣ ΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ..ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΤΑΜΠΟΝΑΡΟΤΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ!ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ!ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2 ΜΑΡΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολυυυ πολυυυ όλες σας. Να έχετε μια πανέμορφη ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ ωραίο το καδράκι σου!Μας αρέσει πολύ το χρώμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μοναδική δημιουργία! Μου αρέσει πολύ! Και συμβολικό! Μπράβο, περιμένουμε κι άλλα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρίσκω Ευτυχία. Η καρδούλα είναι πάααρα πολύ όμορφη!!!! Με αλουμινόχαρτο ε; Μπράβο σου!!!
    Όσο για το τραγούδι τι να πω, απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Αγαπημένο! Χαίρομαι που σε επισκέφθηκα!
    Φιλάκια και... ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευτυχία μου γλυκιά!!! Καλό μήνα!!! Η καινούρια τεχνική νομίζω σου πάει γιατί το αποτέλεσμα είναι απλά υπέροχο...!!! Μπράβο σου!!! Φιλάκια και καλο ΣΚ. Μη ξεχνιόμαστε !!!! Χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και φυσικά καλό μήνα!!!! φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ομορφη καρδούλα και χαρούμενο το χρώμα! Μπράβο!! Καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα της τεχνικής του αλουμινόχαρτου! Υπέροχη επιλογή το τραγούδι του Πασχαλίδη!!! Μου αρέσει πολυυυυυυ!!!

    Καλό μήνα!!!!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λιτή αλλά ωραία η καρδούλα σου. Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πολύ όμορφο!!! Η λεπτομέρεια με το κλειδί είναι που κάνει το αποτέλεσμα ιδιαίτερο και πολύ ξεχωριστό!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νάσια μου είναι δεξιά με τον τίτλο "Μαγεμένοι" αν ωστόσο δεν τους βρίσκεις πήγαινε επάνω επάνω εκεί που γράφει παρακολούθηση. Εγώ σε παρακολουθώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΥΣ ΜΑΓΕΜΕΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΣ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΚΙ ΕΝΑ ΚΛΑΜΑΤΑΚΙ ΤΟ ΕΡΕΙΞΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑΙΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΟΧΙ ΑΠΟ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ......ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΛΕΙΔΑΚΙ!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή